Hamownia motocyklowa to urządzenie na którym wykonujemy strojenie silników motocyklowych.
GRUNDMASTER 6000 pracującej pod kontrolą sterownika SportDevices SP-5
Wyposażenie naszej hamowni obejmuje:
- pomiar AFR szerokopasmową sondą lambda BOSCH LSU 4.9 z kontrolerem Zeitronix ZT-3 oraz niezależnym pomiarem AFR przy pomocy miernika LM-1 firmy INNOVATE MOTORSPORTS lub zestawu TUNING BIKE firmy DIMSPORT
- czerpnię świeżego powietrza dolotowego
- wyciąg gazów spalinowych
- ruchomą stopę
Hamownia dokonuje dokładnego pomiaru momentu obrotowego i mocy maksymalnej na kole i na wale korbowym. Pomiary te uzupełnione są pomiarem AFR. Wszystkie pomiary normalizowane są do normy DIN lub SAE.
Gdy istnieje taka możliwość pomiar możemy uzupełnić o dane z pracy silnika, które uzyskujemy ze złącza diagnostycznego motocykla.
Poza strojeniem silników nasza hamownia motocyklowa wykorzystywana jest także do diagnostyki motocykli oraz strojenia ustawień quickshifterów.
W przypadku niektórych modeli motocykli możemy do danych pomiarowych dodać informacje pochodzące ze złącza diagnostycznego motocykla – dzięki temu możemy dokonać bardzo precyzyjnej diagnostyki motocykli.
Nasza hamownia motocyklowa najczęściej dokonuje pomiaru motocykli następujących marek:
Aprilia, BMW, Beta, Ducati, Derbi, Honda, KTM, Kymco, MV Agusta, Moto Morini, Moto Guzzi, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha, Triumph, Piaggio, Vespa, Gilera czy Husqvarna.
Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług serwisowych lub tuningowych zapraszamy do KONTAKTU. Możesz też napisać do nas na Facebooku.